A német Aldi áruházlánc újfajta reklámkampányt indított Lengyelországban: bevonja vásárlóit a termékei tesztelésébe - adta hírül a gazeta.pl. A kampány szeptember elején kezdődött azzal, hogy a diszkontlánc honlapján megnyitottak egy felületet, amelyen a vásárlók jelentkezhettek a tesztelésben való részvételre. A cég ezután kiválasztotta közülük azokat, akik ingyen termékcsomagokat kaptak.
Ez követően azt várták tőlük, hogy mondják el az abban található árukról a véleményüket. Az első kampány már lezajlott, meg lehet keresni az Aldi oldalán, mely termékek nyerték el a legjobban a kipróbálók tetszését. Most a második fordulóhoz keresik a résztvevőket. A jó minősítést kapó termékek azonnal előkelő helyre kerülnek az áruházak polcain.
A kezdeményezés annyiban nem új, hogy Lengyelország legnagyobb kereskedelmi lánca, a portugál tulajdonban lévő Biedronka 2014-ben már lezavart egy ilyen kampányt. Akkor a tesztekben 500 vásárló vett részt. Az Aldi egyre bátrabban terjeszkedik Lengyelországban, ahol 2006 óta van jelen, de éveken át elsősorban a délnyugati vajdaságokban nyitott boltokat. Idén július végén már 132 üzletük volt.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után