A német Aldi áruházlánc újfajta reklámkampányt indított Lengyelországban: bevonja vásárlóit a termékei tesztelésébe - adta hírül a gazeta.pl. A kampány szeptember elején kezdődött azzal, hogy a diszkontlánc honlapján megnyitottak egy felületet, amelyen a vásárlók jelentkezhettek a tesztelésben való részvételre. A cég ezután kiválasztotta közülük azokat, akik ingyen termékcsomagokat kaptak.
Ez követően azt várták tőlük, hogy mondják el az abban található árukról a véleményüket. Az első kampány már lezajlott, meg lehet keresni az Aldi oldalán, mely termékek nyerték el a legjobban a kipróbálók tetszését. Most a második fordulóhoz keresik a résztvevőket. A jó minősítést kapó termékek azonnal előkelő helyre kerülnek az áruházak polcain.
A kezdeményezés annyiban nem új, hogy Lengyelország legnagyobb kereskedelmi lánca, a portugál tulajdonban lévő Biedronka 2014-ben már lezavart egy ilyen kampányt. Akkor a tesztekben 500 vásárló vett részt. Az Aldi egyre bátrabban terjeszkedik Lengyelországban, ahol 2006 óta van jelen, de éveken át elsősorban a délnyugati vajdaságokban nyitott boltokat. Idén július végén már 132 üzletük volt.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!