Épp csak javult a levegő minősége a londoni ultra alacsony kibocsátású zónákban (ULEZ) kutatók megállapítása szerint: a zónákat 2019-ben vezette be Sadiq Khan londoni polgármester, majd idén októberben az eredetinél nagyobb területre terjesztette ki azokat.
Az oda behajtó autósoknak 12,5 fontot (5500 forint) kell naponta fizetniük, ha gépjárművük nem felel meg a kibocsátási normának. Buszok, nehéz járművek esetén már 100 font egyetlen napi behajtás ára.
Az Imperial College London (ICL) tudósai által végzett tanulmány szerint a londoni ULEZ hatása elhanyagolható, de más szakpolitikák révén a város levegőminősége mégis jelentősen javult – írta a Sky News nyomán az Infostart.hu.
A kutatás szerint a nitrogén-dioxid koncentrációja átlagosan kevesebb mint 3 százalékkal csökkent az ULEZ hatására, az ózon- és a szállópor-koncentrációra (PM2,5) pedig jelentéktelen hatást gyakorolt a bevezetése. A legnagyobb szennyezésbeli változások mind az ULEZ bevezetése előtt következtek be.Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nem tudta tovább titkolni a kormány: kiderült volna az igazság Nagy Mártonékról

Óriási a baj: Nagy Márton 2,5 százalékra rontotta a GDP-növekedést

Nem nyugszik bele a börtönre ítélt Le Pen, fellebbez a bírói döntés ellen

Sorra kapnak észbe a légitársaságok, újabb fapados tuningolná a hűségprogramját

Jogi szempontból vállalhatatlannak tartja Netanjahu meghívását a büntetőjogász

Már a titkosszolgálat is nyomoz a balatonalmádi lehallgatókészülék miatt

Ezt nagyon mellre szívták Putyinék, komoly megtorlással fenyegetnek egy európai országot

Vörös riadó Európában

Így finanszírozzuk az ingatlant, ha nem kapunk lakáshitelt
