Soha nem látott kihívást jelent az eltűnt malajziai utasszállító keresése - közölte az kutatást vezető ausztrál légierő főparancsnoka és hozzátette, hogy a nyomozás még hosszú ideig eltarhat. A keresésbe bekapcsolódott a kínai tengerészet 17. flotillája is. A fekete dobozokat hidrolokátorral próbálják megtalálni, a szonár fogja az adatrögzítők jeleit a vízen keresztül is - írja az euronews.com magyar oldala.
Új technológiát is bevetettünk, hogy megtudjuk mi történt a repülőgéppel. A műholdfelvételek elemzéséhez használt módszereket sem alkalmazták még soha - mondta a malajziai légügyi hatóság vezetője.
Közben új változattal álltak elő arról, hogy mit mondott utóljára a pilóta vagy a másodpilóta a kuala lumpuri irányítótoronynak: " Jó éjszakát Malaysian három hét zéró". Korábban azt állították, hogy "Minden rendben, jó éjszakát" - voltak az utolsó hallható szavak a pilótafülkében. A két mondatban ugyan semmi gyanúsat nem látnak, de továbbra is gépeltérítési ügyében nyomoznak.
Egyelőre egyetlen a repülőgéphez tartozó tárgyat sem találtak meg a kutatóegységek.
A malajziai hatóságok időközben kiadták a MH 370-es járat pilótafülkéje és az irányítótorony között elhangzott beszélgetés teljes szövegét - írja a Euronews.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Bemondták a tíz százalékos áremelést - Gazdasági kényszer nyomasztja a burkolókat is

Tizezres órabér, és akár még nyaralhat is - mégis lasszóval kell fogni a munkaerőt?

Invázió Budapesten: de ez még csak a kezdet

Még most vegyen kedvenc kávéjából, hamarosan emelkedik az ára

Az 1 százalékos felajánlások tizedét „kiveszik” a civilek zsebéből

Simor András megnevezte, ki lehet örökre hálás az MNB-s ügy miatt

Putyin tombolhat, nagy bajban aranytojást tojó tyúkja

Orbán Viktorék nagyon hittek benne, de csak bukdácsol a magyar ipar reménysége
