A Renault 5 E-Tech-en két töltőcsatlakozó is található, mindkettő a sárvédőkön. A tisztán elektromos jármű nem kap önálló platformot, a Clióét használja majd, és a további költségkímélés jegyében az alkatrészek 70 százaléka is saját gyártmány lesz. A korábban korábban CMF-B EV néven futó platform most az AmpR Small nevet kapta. Egy olcsóbb, egyszerűbb típustól szokatlan módon többlengőkaros hátsó felfüggesztést kapott az új Reanult EV – számolt be róla a Zöldpálya.
A portál híradása szerint az új Renault 5 E-Tech egy 52 kWh-s akkumulátorral kerül a piacra, ami nagyjából 400 km-es rendelkezésre állást tesz lehetővé egy töltéssel, de állítólag lesz egy olcsóbb változat is 40 kWh-s akksival. Az autó mindössze 3,92 méteres lesz. A Renault 5 E-Tech 2024 február 26-án debütál a genfi autószalonon. A típus kezdőára körülbelül 25 ezer euró (mintegy 9,5 millió forint az adó nélkül) lesz.
25 ezer eurós csodával száll szembe Kínával a Telsa és a Volkswagen
Az olcsó kínai elektromos járművek térnyerése növelte a nyomást a régebbi autógyártókon, hogy csökkentsék a költségeket és a korábban tervezettnél jóval gyorsabban fejlesszenek megfizethető elektromos járműveket. Bővebben --->