A Mol sikeresen lezárta a PKN Orlennel és a Grupa Lotos-szal kötött megállapodást, ezzel több mint 410 lengyelországi töltőállomást vásárolt meg. A vállalat lengyelországi terjeszkedése összhangban van azzal stratégiai célkitűzéssel, amelynek értelmében a kelet-közép európai régió meghatározó szereplője kíván lenni a jövőben is.
A lengyel piacon azonnal megkezdődik a Mol márka bevezetése, az a cél, hogy a lehető leggyorsabban befejezzék az új hálózat márkaváltását. A Dél-Lengyelországban működő Slovnaft Polska töltőállomások szintén átalakulnak, és a jövőben Mol márkanév alatt fognak működni.
A Mol a tervei szerint elérhetővé teszi az összes szolgáltatását a lengyel ügyfelek számára, amelynek fontos eleme a Fresh Corner kávézó-hálózat is.
A Mol csoport 1997 óta van jelen Lengyelországban, részvényeit 2004 óta a varsói tőzsdén is jegyzik - a Budapesti Értéktőzsde mellett -, és a külföldi befektetőinek közel 20 százaléka lengyel.