A népszerű Kevin the Carrot helyett már Ebanana Scrooge volt látható az Aldi közösségi médiában pár napja bemutatott karácsonyi reklámfilmjének 20 másodperces előzetesében.
A teljes hirdetés, amely november 11-én, csütörtökön jelenik meg a brit országos tévében és az interneten, a kis Ebananát mutatja be, amint egy muffin mellett kissé elszundikálva várja, hogy találkozzon a Mikulással karácsony estéjén - írja a Retail Gazette.
Ám amikor egy rejtélyes kéz – a Mikulás keze - helyette a muffint veszi el, láthatóan ideges lesz, és felkiált: „Mikulás, várj… miért nem engem viszel el?” „Utálom a karácsonyt!”
A vásárlókat megosztja a váltás, a szupermarketlánc, illetve Kevin the Carrott Twitter oldalain sokan nem örülnek annak, hogy az idei karácsonyi hirdetésből hiányzik a Sárgarépa Kevin, aki az elmúlt öt évben olyan népszerűvé vált, hogy minden évben szinte hiánytalanul elkelnek az őt és családját mintázó plüssjátékok.
Az Aldi számára amúgy a banán már-már misztikus jelentőségű, azért például kemény harcot folytat, hogy a brit piacon ők árulják a legolcsóbb banánt.
Itt egy csomó más cég karácsonyi reklámfilmjét lehet nézni.