A népszerű Kevin the Carrot helyett már Ebanana Scrooge volt látható az Aldi közösségi médiában pár napja bemutatott karácsonyi reklámfilmjének 20 másodperces előzetesében.
A teljes hirdetés, amely november 11-én, csütörtökön jelenik meg a brit országos tévében és az interneten, a kis Ebananát mutatja be, amint egy muffin mellett kissé elszundikálva várja, hogy találkozzon a Mikulással karácsony estéjén - írja a Retail Gazette.
Ám amikor egy rejtélyes kéz – a Mikulás keze - helyette a muffint veszi el, láthatóan ideges lesz, és felkiált: „Mikulás, várj… miért nem engem viszel el?” „Utálom a karácsonyt!”
A vásárlókat megosztja a váltás, a szupermarketlánc, illetve Kevin the Carrott Twitter oldalain sokan nem örülnek annak, hogy az idei karácsonyi hirdetésből hiányzik a Sárgarépa Kevin, aki az elmúlt öt évben olyan népszerűvé vált, hogy minden évben szinte hiánytalanul elkelnek az őt és családját mintázó plüssjátékok.
Az Aldi számára amúgy a banán már-már misztikus jelentőségű, azért például kemény harcot folytat, hogy a brit piacon ők árulják a legolcsóbb banánt.
Itt egy csomó más cég karácsonyi reklámfilmjét lehet nézni.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Fordulat a kereskedelmi háborúban: Kína csendesen visszalépett

Rossz hír a magyar autósoknak: jöhet a gyakoribb műszaki vizsga

Ismét kísért az egészségügy ősellensége: friss számok érkeztek

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Egy újabb magyar miniszter szólalt meg az uniós tagságunkról, minden megváltozhat

Újra lecsap az ezermilliárdos veszedelem a magyar költségvetésre?

Pusztító olajszennyezés sújtja a horvát tengerpartot, nagy a veszély a magyar turisták kedvelt partszakaszán

Ezt Erdogannak sem nézik el – Berlin fúrhatja meg a giga hadiüzletet

Demkó Attila: A remény óriási erő, az ukrán hadsereg még nincs az összeomlás küszöbén
