Komoly rajongótábora lett Kevinnek, az Aldi karácsonyi reklámjában szereplő répának. A brit üzletlánc karácsonyi kampányának 2016 óta visszatérő sztárja Kevin, így az idén már 2 millió darab répás játékkal és egyéb termékkel készültek az ünnepi rohamra - derül ki brit Guardian online verziójából.
Julie Ashfield, a brit Aldi beszerzési vezetője elmondta, hogy tisztában vannak vele, mennyire szeretik a vásárlók Kevint, a sárgarépát, így idén növelték a kínálatot. Azonban úgy tűnik ez sem volt elég.
Kapcsolódó
Az Aldi beszámolója szerint november 28-án, az üzletlánc által csak "narancssárga keddnek" nevezett napon - ekkor kezdődött a termékek értékesítése - 50 fős sorok várakoztak az üzletek előtt, hogy lecsaphassanak Kevinre.
A cégnek korlátozásokat is be kellett vezetnie: fejenként maximum két darab plüssfigurával lehet távozni.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Bezuhantak az eladások, mélyponton a patinás autógyártó

„Így szórjuk a milliókat!”: Matolcsy Ádám felesége onnan posztolgat, ahol nincs kiadatási egyezmény

A száj- és körömfájás járvány hatásait már a vadgazdálkodók is érzik

OTP-sek, figyelem: rövidesen megszűnik a mobilos belépés a netbankba

Pintér Sándor szerint el lehet innen menni

Elszabadult a forint: reggel óta a lélektani határon billeg

Olcsóbban vehetnek ingatlant a vállalkozások

Ezt benézhették Trumpék? A Gazprom ukrajnai gázvezetékét követelik maguknak

Kiderült, mennyi idős kap olyan kevés nyugdíjat, amiből egy hétig is nehéz megélni
