Komoly rajongótábora lett Kevinnek, az Aldi karácsonyi reklámjában szereplő répának. A brit üzletlánc karácsonyi kampányának 2016 óta visszatérő sztárja Kevin, így az idén már 2 millió darab répás játékkal és egyéb termékkel készültek az ünnepi rohamra - derül ki brit Guardian online verziójából.
Julie Ashfield, a brit Aldi beszerzési vezetője elmondta, hogy tisztában vannak vele, mennyire szeretik a vásárlók Kevint, a sárgarépát, így idén növelték a kínálatot. Azonban úgy tűnik ez sem volt elég.
Kapcsolódó
Az Aldi beszámolója szerint november 28-án, az üzletlánc által csak "narancssárga keddnek" nevezett napon - ekkor kezdődött a termékek értékesítése - 50 fős sorok várakoztak az üzletek előtt, hogy lecsaphassanak Kevinre.
A cégnek korlátozásokat is be kellett vezetnie: fejenként maximum két darab plüssfigurával lehet távozni.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!