Jean-Philippe Imparato az Alfa Romeo vezére nemrég a BFM Business francia hírportálnak adott interjút, amelyben elutasította azt a trendet, hogy az autók belsejét képernyők borítsák be. Megfogalmazása szerint az autó központi eleme a vezető nem pedig egy, a műszerfal közepére ragasztott fényesen világító tablet - idézi az interjút a thedrive.com

Ezzel a stratégiával a cég kockázatos útra lép ugyanis a prémium szegmensben öldöklő a verseny a vásárlókat pedig nagyon nehéz megtartani.

Egyesek szerint például az Alfa Romeo Stelvio utastere elavultnak tűnhet a vetélytársaival szemben, van akit a korai iDrive-BMW korszakra emlékeztet. Erre a cégtől az a válasz, hogy a Stelvio mindig is a vezetési élményben különböztette meg magát a BMW-től vagy a Mercedestől.

A Stelvio belseje (Forrás: Alfa Romeo)

A portál cikke szerint azonban nem először fordul elő, hogy egy autógyár szembemegy korábbi elveivel. Elég csak a Ferrarira gondolni, amely korábban elutasította, hogy SUV-ot gyártson, most meg már a Purosangue crossoverről szólnak a hírek.

Az Alfa azért sincs könnyű helyzetben mert anyagége a Stellantis őt jelölte ki az első márkának, amely 2027-re kizárólag elektromos autókat gyárt.