Új területet hódítana meg az Aldi: a boltlánc Aldimania néven sport- és szabadidő-ruházatot árul - számolt be több brit lap, többek között a Grazia.
A cikk szerint többek között Aldi logóval ellátott kapucnis pulóverekkel, zoknikkal és pólókkal találkozhatnak a vásárlók a brit üzletekben április 29-től.
Kapcsolódó
Jönnek a logózott aldis zoknik
A kapucnis pulóver például 14,99 fontba, azaz közel 6300 forintba kerül majd, és S-XXL-es méretekben lesz kapható. A pulóver mellett logózott pizsamákat - 12,99 font, azaz 5400 forintos áron -, fehérneműket és zoknikat is lehet majd vásárolni.
Az Aldi szerint a cég már régóta kínál saját márkás ruházati cikkeket a vásárlóknak, de az Aldimania-vonallal merészkednek először a szabadidő-ruházat területére. A termékek a Specialbuys-program keretében lesznek kaphatóak, azaz csak bizonyos mennyiségben lesznek a boltokban a ruházati cikkek.
Legendássá vált a Lidl-cipő
Nem az Aldi az egyetlen olyan elsősorban élelmiszert forgalmazó boltlánc, amely bemerészkedett a divat területére: a Lidl április tréfának induló, de azóta rendkívül népszerűvé vált és egyre bővülő ruhakollekcióval jött elő.
2020 októberében a magyar boltokban is megjelentek a Lidl sajátmárkás ruhakollekciójának darabjai, így például a cég logójával ellátott cipő, póló, papucs, zokni és leggings. Ehhez a sorhoz csatlakozott decemberben a brit piacon a Lidl-logóval ellátott karácsonyi pulóver. A cég logója mellett karácsonyi motívumokkal díszített pulóverek a boltlánc 2020-as karácsonyi reklámfilmjében is szerepeltek.
A húsvét hétfőtől az egyik termék, a legendássá vált sárga-kék-vörös edzőcipő ismét kapható volt, mégpedig a hozzá illő zoknival, limitált mennyiségben.