Ismét harminc lelkes borrajongót keres a brit Aldi: a feladatuk a boltlánc legújabb borainak tesztelése lesz - írja a brit Evening Standard.
Az Aldi borklubja háromhavonta választ harminc borrajongót a tagjai közé, akik először kapnak információt az új borokról és ezekből hat hét alatt három üveget küldenek el a kiválasztottaknak. A borokat Twitteren kell értékelni. A 24. borklubba egyébként már elindult a felvétel, az üzletlánc brit weboldalán lehet jelentkezni. A borkóstolásért külön fizetés nem jár, de jegyzetet kapnak az amatőr szakértők, hogy azonos szempontok mentén értékeljék az italokat.
Gyerekeket is felvettek játéktesztelőnek
Nem ez az első eset, hogy az Aldi lelkes önkéntesekre bízott munkát. Ahogy a Buksza (a napi.hu szerkesztőségi blogja) korábban megírta, az Aldi nagy-britanniai leánycége tavaly decemberben például tizenhárom év alatti gyerekek jelentkezését várta, akik közül tízen beszállhattak az aldis játékok tesztelésébe. A gyerekekből szakértői csapatot alkottak, a feladatuk pedig az volt, hogy az áruházláncban kapható játékokat kipróbálják és értékeljék. A munkáért cserébe pedig egy évre elegendő játékmennyiséggel térhettek haza.