A PSA és a Fiat Chrysler Automobiles egymás után kapja meg az egyesüléshez szükséges engedélyeket, a két cégcsoportból létrejövő szupervállalat, a Stellantis azonban csak akkor lehet életképes, ha működésének minden területét racionalizálja - olvasható a portálon.
Az 1925-ben alapított Chrysler hagyományosan a három nagy amerikai autógyártó (Ford, General Motors, Chrysler) egyike volt, de az elmúlt 22 évben nem találta a helyét: 1998-ban a Daimler vásárolta meg, majd miután 2007-ben ismét függetlenné vált, 2014-ben a Fiattal lépett fúzióra. Mindössze két típust (300 és Pacifica) forgalmaz, és azokat is csak Észak-Amerikában.
A portál szerint az egyesülés Európában is hozhat modellpaletta-ritkítást, üzembezárást.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak