A Dacia újkori sikertörténete a Logan nevű kis sedan gyártásával kezdődött, amelyet 5 ezer eurónál is olcsóbban árultak a kétezres évek derekán.
A Logan és az azt követő modellek a Renault-Nissan meglévő technológiájából merítettek, és a romániai valamint a marokkói, alacsonyabb gyártási költségekből profitáltak.
A Dacia most arra készül, hogy a jövedelmezőbb kompakt szegmensben támadjon, a hétüléses Jogger crossover már kapható, majd jön a Bigster 2024-ben és 2030-ig még két kompakt kocsi várható - írja a szakportál.
Denis Le Vot, a Dacia vezérigazgatója, aki régóta a Renault-Nissan szövetség vezetője, a Dacia feljebb pozicionálását azzal jelentette be, hogy mostantól nem csak az alacsony árra, hanem az ár-érték arányra fókuszálnak. Nem véletlen, hogy nemrég váltott arculatot is a cég.
A Joggerből szeptemberig több mint 38 ezer darabot adtak el és ezzel a Dacia azon kevés gyártó közé tartozott, amely idén növekedni tudott. Ehhez egyébként a Spring nevű elektromos miniautó is hozzájárult. A cégnek komoly villamosítási tervei vannak a jövőben,
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Kiderült a nagy kávé titok
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak