A Duolingo most könyvelte el zsinórban ötödik nyereséges negyedévét. A nettó nyereség 24,4 millió dollár volt, ami több mint 500 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
A napi aktív felhasználók száma – a vállalat egyik legfontosabb mutatója – 59 százalékkal nőtt, míg az előfizetők száma 52 százalékkal gyarapodott – közölte a vállalat a második negyedéves eredményjelentésében a Business Insider beszámolója szerint.
Két mérföldkövet is elértünk. Átléptük a 100 millió havi aktív felhasználót, és több mint 8 millió előfizetőnk van
– mondta Luis von Ahn, a vállalat vezérigazgatója a szerdai eredménybeszámolóban.
A Duolingo részvényei mintegy 5,5 százalékkal erősödtek a kereskedés utáni órákban.
Nagyon sajátos és hatékony marketing
A Duolingo tavalyi felhasználószám-növekedése a marketing taktikájának tulajdonítható. A vállalat híres alkalmazáson belüli és e-mail marketing üzeneteiről, amelyekben arra kérik a felhasználókat, hogy folytassák a tanulást az alkalmazásban. A szakértők szerint ez a megfelelő megközelítés a Z generációs felhasználók számára.
Olyasmit keresnek, ami inkább személyesen hat rájuk. A Duolingo fantasztikus munkát tesz bele abba, hogy ne úgy hasson, mint sok más márka
– mondta a múlt hónapban Brian Honigman, philadelphiai marketing tanácsadó a Business Insidernek.
Az alkalmazás ikonikus zöld bagoly kabalafiguráját is hitelesnek érzik a felhasználók. Akár a TV- vagy Youtube-reklámokban, akár a TikTok-on, ahol a Duolingónak több mint 12,5 millió követője van.
A kabalafigura és a Duolingo alkalmazás egyaránt kulturális ikonná vált, amely megjelenik a felhasználók által generált tartalmakban és még Hollywoodban is.
„A jellegzetes ding szerepelt a Barbie filmben, ami hihetetlen lendületet adott a márkának, és sok szempontból ez is jelezte, hogy a tavalyi évben már mennyire meghatározói voltunk a korszellemnek" – mondta Matt Skaruppa, a Duolingo pénzügyi igazgatója.