John Ridding, az 1888 óta megjelenő londoni üzleti napilap vezérigazgatója az eredményt bejelentő hétfői tájékoztatásában kiemelte: amióta a cég 2002-ben - az elsők között a brit médiában - bevezette az online tartalmak előfizetéses hozzáférésnek modelljét és digitális átalakuláson esett át, bebizonyította, hogy a minőségi újságírásból is teremthető minőségi, növekvő üzleti vállalkozás.
Ridding szerint a Financial Times demonstrálta emellett, hogy mennyire maradandó érték a független, mérvadó, megbízható újságírás és elemzőmunka az álhírek, a szenzációhajhászás és a média polarizációjának korában is.
A Financial Times egy évvel a kitűzött időpont előtt érte el az egymilliós előfizetői tábort.
Az online változatra előfizetők a teljes olvasói körnek csaknem a 80 százalékát adják, a lap olvasótáborának 70 százaléka külföldi.
Az FT-csoport tavalyi bevétele 383 millió font (143 milliárd forint) volt az előző évben elért 378,4 millió font után, működési szintű eredménye 24,5 millió fontról 25 millió fontra emelkedett.
Az előfizetők száma tavaly 8 százalékkal nőtt, és 2018 végén 985 ezer volt.
A Financial Times előző kiadója, a brit Pearson csoport 2015-ben, 58 év után 844 millió fontért (315 milliárd forintért) eladta a lapot a legnagyobb ázsiai üzleti médiakonglomerátumnak, a japán Nikkeinek.