A Fisker elektromos járműveket gyártó cég több mint 12 ezer Ocean típusú járművet hív vissza, hogy kijavítsák azt a problémát, amely miatt a külső ajtókilincsek beragadnak, és nem nyílnak ki. A gyártónak ebben a hónapban ez már a harmadik visszahívása.
A Reuters cikke szerint az Egyesült Államok Nemzeti Közúti Közlekedésbiztonsági Hivatalának (NHTSA) négy vizsgálata is folyamatban van az Ocean SUV-val kapcsolatos különféle problémák miatt.
A nem nyíló ajtó megakadályozhatja az utasok vészhelyzetben történő kilépését, növelve a sérülésveszélyt
– közölte a hatóság, hozzátéve, hogy a cég ingyenesen kicseréli a hibás ajtókilincseket.
A Fisker közleményben kérte az Egyesült Államokban, Kanadában és Európában működő kereskedőit, hogy állítsák le a raktáron lévő Ocean járművek értékesítését, valamint vizsgálják ki a problémát.
A cég közleménye szerint az Egyesült Államokban 8204, Kanadában 513, míg Európában 3806 darab járművet hívnak vissza, így az összesített szám 12523 darab.
A Fisker a hónap elején csődvédelmet kért, miután készpénzzel próbálta felpörgetni a termelést és leszállítani az Ocean SUV-kat.