A Pepsi bevételének már csak a 47 százaléka származik italeladásokból, 53 százalék pedig többek között chipszek, gabonapelyhek és krékerek értékesítéséből jön.A cég szerint jelenleg már egy zacskó chipse kevesebb sót tartalmaz, mint egy szelet fehér kenyér - olvasható a Portfolio.hu-n.
A Pepsinek nincs is sok választása, hiszen a szénsavas üdítőitalok gyártása meredeken esni kezdett, miután a fogyasztók igyekeznek egészségesebben táplálkozni.
Nem csak az egészségesebb ételek és italok gyártása a célkitűzés a vállalatnál, de az is, hogy a környezetterhelést csökkentse a vízfelhasználással és a palackozással.
A PepsiCo kutatás-fejlesztési költségei megduplázódtak az elmúlt öt évben és a cég elkötelezett amellett, hogy tovább emelje a költekezést. A tavalyi évben 754 millió dollárt fordított k+f-re.
(Financial Times)