A 2000-es évek "Baguette-táskája" inspirálta a KFC-t abban, hogy megalkossa első táskáját, amelyet kifejezetten a Twister-szendvicseik melegen tartására alkottak meg.
A gyorsétteremlánc szerint a 198 font (nagyjából 90 ezer forint) értékű terméket az iróniát kedvelő divatrajongók figyelmébe ajánlják, amely egyúttal jótékony célt is szolgál - írja a Guardian.
A bőr kézitáskában kényelmesen elfér egy Twister Wrap is, ezért a Baguette és a Wrap kereszteződéséből jött létre a KFC "Wrapuette" táskája - magyarázta a vállalat.
A termék a vállalat online felületén korlátozott számban érhető el, a táskákból származó bevételt a KFC Alapítványt illeti meg, amely olyan nonprofit szervezeteket támogat, amely az Egyesült Királyságban élő fiatalok pályakezdését támogatja.
Az olasz bőrből készült táskák egyébként extrán béleltek is, hogy melegen tartsák a Wrapeket. A termék annyira népszerű, hogy az érdeklődőknek várólistára kell feliratkozniuk - írja a portál.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!