A csökkenés az elektromos autók körében, valamint a kínai piacon volt kiemelkedő a vállalat jelentése alapján. Július és szeptember között a konszern világszerte 2,176 millió járművet szállított le az ügyfeleinek az összes márkájából, 7,1 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában.
Az előző negyedévhez képest is nagyobb a visszaesés mértéke, akkor ugyanis éves bázison 3,8 százalékkal csökkentek a kiszállítások.
A Volkswagen alapmárka 6,6 százalékot, a Volkswagen haszongépjárművek részlege pedig 11,8 százalékot veszített, egyedül a Skoda, a Lamborghini és a Traton ért el 6; 18,7 és 4,8 százalékos emelkedést.
A legnagyobb visszaesést az Audi szenvedte el a nagy tételben forgalmazott márkák között, 16 százalékosat. A Bentley 35,6 százalékkal kevesebb autót értékesített.