A Lidl 2025-ig egyre több környezetbarátabb és társadalmilag felelősebb körülmények között termesztett nyersanyagot kíván beszerezni. Ez magában foglalja az erdővédelemmel kapcsolatos céljaikat is - írja az European Supermarket Magazine.
A kiskereskedő 13 olyan nyersanyagra összpontosít - például a halra, a kávéra és a gyapotra - amelyek kifejezetten nagy ökológiai és társadalmi hatással bírnak.
A Lidl Németország konkrét célokat és intézkedéseket határozott meg minden egyes nyersanyagra vonatkozóan - írja a portál. A Lidl Németország célja ugyanis, hogy a különböző tanúsítványok használatával fenntartható termékalternatívákat népszerűsítsen a kínálatában.
A kiskereskedő reméli, hogy irányt mutat az iparágnak a fenntarthatóbb nyersanyagok beszerzésével kapcsolatban. A vállalat már most is együttműködik különböző független szervezetekkel: a kávé, a tea és a kakaó esetében olyan tanúsítványokra támaszkodik, mint a Fairtrade vagy a Rainforest Alliance.
A közelmúltban a kiskereskedő úgy próbálta növelni a klímavédelmet, hogy saját márkájának, az "Ein Gute Stück Bayern"-nek a termelőit arra ösztönözte, hogy 2026-ig a 2021-es bázisévhez képest legalább 25 százalékkal csökkentsék az üvegházhatású gázok literenkénti kibocsátását.