Az amerikai gyártó MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a következő 20 évben a kínai légitársaságok és lízingcégek 7690 új repülőgépet vásárolnak majd 1200 milliárd dollár értékben. Ezek többsége, háromnegyede keskenytörzsű lesz, viszont egyre nagyobb az igény a szélestörzsű utasszállítókra. A Boeing előrejelzésében kitért arra is, hogy az e-kereskedelem folyamatos bővülése miatt Kínában az áruszállító gépekre is egyre nagyobb a kereslet.
Randy Tinseth, a Boeing kereskedelmi típusokért felelős alelnöke az adatokat úgy kommentálta, hogy Kína folyamatosan fejlődő gazdasága fenntarthatóan emeli az életszínvonalat, egyre népesebb a középosztály, ez pedig növeli a légiutazás iránti igényt, illetve a kereskedelmet. Ezt a hatást erősíti az is, hogy a modern repülőgépek minden eddiginél hatékonyabban üzemeltethetőek.
Kitért arra is, hogy Kína sokkal nagyobb figyelmet fordít a légiközlekedés biztonságára, mint korábban, ezért a gépek karbantartására és a személyzet képzésére is nagyobb összegeket fordít. Ebből is adódik, hogy a Boeing 20 éves előrejelzésében a gépek eladásából származó bevételnél nagyobb összeget, 1500 milliárd dollárt vár ebből a szektorból.