Az olasz-amerikai Fiat Chrysler Automobiles (FCA) és a francia PSA Group összefogásából létrejött Stellantis autógyártó Elon Musk kreditjei nélkül is teljesíteni tudják majd az európai széndioxid-kibocsátási előírásokat – derül ki a Forbes cikkéből, amiben Carlos Tavares-re a világ negyedik legnagyobb autógyártója vezérigazgatójának a francia Le Pointnak adott interjújára hivatkoznak.
A lap - az amerikai Forbes alapján – arról ír, hogy Tesla eladásaival már jó ideje párhuzamosan nőttek a kreditértékesítései is, 2008 óta összesen 4,4 milliárd dollár értékben. A teljes bevétel több mint fele, 2,4 milliárd dollár a Fiat Chrysler-Stellantistól származott.
Az, hogy legnagyobb bevásárlóinak kiszállása milyen anyagi helyzetbe hozza majd Elon Musk vállalkozását, azaz hogy profitábilis tud-e maradni, egyelőre kérdés. Ahogy az is kérdés, hogy a világ nagy autógyártói és a kisebb startupok milyen sebességgel tudják majd elárasztani a piacot a Teslának konkurenciát jelentő autóikkal.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Korlátozták a tej szó használatát a boltokban: vásároljon körültekintően!

Zelenszkij mindent cáfol: azt mondja, már be is vetették az ukrán csodafegyvert

Borravalót kér már a láncfűrész-kereskedő is: nem káprázik a szeme

Nyűgöt jelentenek a visszaváltós vizes palackok, kár költeni rájuk

Kár kerülgetni egy olyan súlyos problémát, ami minden második magyart érint

Kigyulladt egy mozdony a Balatonnál, aztán szarvast gázolt a vonat ugyanazon a vonalon

Grandiózus gázüzletet készíthet elő Donald Trump az elszigeteltnek mondott Vlagyimir Putyinnal

Ezzel sok nyugdíjas szembesül: minden területen kapkodnak utánuk

A fél világra ráijesztett Amerika, nem is múlt el a veszély
