Az Opel 2014-ben 1,076 millió autót adott el Európában, 35 ezerrel többet, mint egy évvel korábban. A márka piaci részesedése a 2013-ashoz képest 0,1 százalékponttal 5,74 százalékra emelkedett. Az Opel 14 év óta 2013-ban tudta először növelni piaci részesedését.
Peter Christian Küspert értékesítési igazgató szerdai tájékoztatása szerint az Opel tavaly több mint 15 piacon növelte eladásait. A legnagyobb mértékben Lengyelországban, ahol 42 százalékkal, valamint Írországban és Portugáliában, ahol 33, illetve 28 százalékkal több autót adott el, mint a megelőző évben.
A konszern egyik legfontosabb piacán, Oroszországban csökkentek az Opel eladásai tavaly, amit az értékesítési igazgató az autópiaci forgalom általános visszaesésének, a rubel gyengülésének és a lakosság csökkenő vásárlási hajlandóságának tulajdonított.