A 2013-ban alapított cseh online gyógyszer kiskereskedelmi és csomagküldő cég több mint 600 termékkel kezdi meg működését a magyar piacon és a legnagyobb drogérialáncokkal készül felvenni a versenyt.
Magyarországon a legnépszerűbb márkákra építenek, a jövőben pedig saját márkás étrendkiegészítőkkel is megjelenhetnek. A rendeléseket az interneten és a Pilulka mobilapplikáción adhatják le a vásárlók. Terveik szerint a későbbiekben lehetőség lesz a kiszállítást egy meghatározott időszakra időzíteni.
A Pilulka a működést a szlovák leányvállalat logisztikájára és raktárkészletére építi, míg Magyarországon kereskedelmi, marketing és ügyfélszolgálati részleggel lesz jelen. "Ez a megközelítés óriási rugalmasságot és hatékonyságot biztosít számunkra szolgáltatásaink és termékeink fogyasztói igényekhez igazításában. Heteken belül Ausztriában is hasonló modellel szeretnénk elindulni" - mondta a közlemény szerint Petr Kasa vezérigazgató.
Cseh és szlovák sikerek
A céget egy cseh testvérpár alapította 2013-ban, és azóta Csehország és Szlovákia legnagyobb csomagküldő gyógyszertárhálózatát építették ki. A társaság 2018-ban kezdte meg működését a román piacon.
A Pilulka-csoport 145 millió euró árbevétellel zárta a 2021-es évet, ezen belül a cseh anyavállalat eladásai 35 százalékkal 97 millió euróra emelkedtek. Ez az első e-kereskedelmi vállalat, amelyet bejegyeztek a prágai értéktőzsdén. A cég árfolyama a 2020-as tőzsdei bevezetés óta négyszeresére emelkedett- írta az MTI.