A Google videómegosztója több hivatalos közvetítő partnerrel is együttműködött, melyek között az NBCUniversal, az Eurosport, a Claro Sports és a CazéTV is helyet kapott, hogy átfogó élményt nyújthassanak az ötkarikás játékok több ezer órányi tartalmával.
A közvetítések során a statisztika szerint több mint 40 milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg a YouTube-felhasználók, ideértve a hivatalos olimpiai és a közvetítők csatornáin megjelenő tartalmakat is.
Kapcsolódó
A megtekintett tartalmaknak együttesen több mint 12 milliárdos megtekintése volt, és több mint 850 millió egyedi felhasználó nézett olimpiai tartalmakat a videómegosztón.
A nézők a tartalmak több mint 35 százalékát a csatlakoztatott tévékészülékükről, a nappalijukban nézték – tette hozzá a platform blogbejegyzésében.
Még mindig nem hajlunk az olimpia rendezése felé
Csupán az emberek 41 százaléka támogatna egy Magyarországon rendezett olimpiát, 55 százaléka nemmel vagy inkább nemmel válaszolt az erről szóló kérdésre.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Zelenszkij: akár világháború is lehet

Kitálalt a mérnök: ennyi ideig maradnak állva a panelházak

Nem létező guruló dollárok: benézte a minisztérium a költségvetést

Gigantikus csalás: már megint ellopták a fél világot

Itt a fordulat! Európa vezető országa sem támogatja Ukrajna EU-s csatlakozását

Nem cáfolták a titkosszolgálatot: Putyinék érzékelőkkel kémlelhetik a brit tengeralattjárókat

Kína rövid távon elég jól járt a Trump-vámokkal

Pintér Sándor szerint el lehet innen menni

Money Talks' 25: Aki nem növekszik, azt előbb-utóbb felvásárolják vagy lenyelik
