A Jefferies Equity Research piaci elemzői szerint a Heineken - amely olyan sörmárkákat birtokol, mint az Amstel, a Fosters és a Birra Morretti - július-augusztus között 7,6 százalékkal meghaladta az értékesítési várakozásokat, és 7,6, illetve 24,3 százalékkal több nyereséget ért el, mint az előző év azonos időszakában.
Bár a vállalat elismeri, hogy a megélhetési költségek szorítása miatt fennáll a fogyasztói költések visszaesésének kockázata, a nyár a jelentések szerint nagyon nyereséges szezon volt az európai kocsmák és éttermek számára - írja a Grocery Gazette. A Jefferies arra számít, hogy ez a növekedés a novemberben kezdődő FIFA világbajnokság miatt télen is folytatódik.
A piaci elemzők azt is elmondták, hogy a Heineken "egy többéves átalakulás korai szakaszában van", és a Heineken potenciális jövedelemtermelő erejének nagyobb mértékű növekedésére számítanak. A Jefferies szóvivője szerint „számunkra a fellendülésen túl még meggyőzőbb, hogy a Heineken egy többéves költségtudatossági út elején lévő vállalat.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ismét kísért az egészségügy ősellensége: friss számok érkeztek

Fordulat a kereskedelmi háborúban: Kína csendesen visszalépett

Utasok tízezreit érinti a menetrendváltozás májustól

Egy újabb magyar miniszter szólalt meg az uniós tagságunkról, minden megváltozhat

Rossz hír a magyar autósoknak: jöhet a gyakoribb műszaki vizsga

Pusztító olajszennyezés sújtja a horvát tengerpartot, nagy a veszély a magyar turisták kedvelt partszakaszán

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Újra lecsap az ezermilliárdos veszedelem a magyar költségvetésre?

Ezt Erdogannak sem nézik el – Berlin fúrhatja meg a giga hadiüzletet
