A Bosch a fejlesztési beruházások mellett további hatmilliárd rúpiát invesztál bangalorei (Bengaluru) gyártóüzemének modernizálásába és termelési fókuszának átállításába a dolgok internete (IoT) technológiai igényei szerint - írta az MTI.
A Bosch az elektromos mobilitásban látja a legnagyobb növekedési potenciált az indiai piacon, miután Narenda Modi miniszterelnök szándékai szerint 2030-tól már csak elektromos autókat lehetne értékesíteni.
Kapcsolódó
A Bosch szerint a jelen a hagyományos robbanómotorok és a villanymotorok előnyeit ötvöző hibrid járműveké, ezek egyengethetik a teljesen elektromos közlekedés felé vezető utat.
India a világ egyik leggyorsabban növekvő autópiaca. A tavaly több mint három milliós személygépkocsi értékesítésnek azonban alig 0,1 százaléka volt elektromos autó.
A Bosch tavaly kétmilliárd eurós bevételre tett szert az indiai piacon.
Fotó: Bosch