A Brand Finance Global 500 összesített jelentése szerint 2024-ben is a legnagyobb és legnyereségesebb autógyártó lett a Toyota Csoport vezető márkája, a Toyota. A márkaértékelési tanácsadó cég számításai szerint az elmúlt évben 23 százalékkal 64,7 milliárd dollárra növelte a márkaértékét az ázsiai cég, minek köszönhetően a tavalyi évben is japán vállalat maradt a legértékesebb autómárka.
Ezzel az eredménnyel a legnagyobb értékűre becsült japán brandként és összesítésben a világ 18. legértékesebb márkájaként végzett (a lista első három helyét egyébiránt az Apple, a Microsoft és a Google foglalta el).
A Brand Finance 92,3-as márkaerősségi indexxel AAA+ márkaerősségi besorolással minősítette a japán vállalkozást – olvasható a Toyota Central Europe – Hungary Kft. közleményében.
Az Interbrand eltérő módszertannal készített értékelése szerint pedig 72,8 milliárd dollárral (a járműpiacot toronymagasan vezetve) a hatodik legértékesebb márka volt 2024-ben az ázsiai autógyártó.
Erre az autóra esküsznek a magyarok, kijött a lista
Ismét a Tesla villanyautója lett a legnépszerűbb autó a világon, Magyarországon pedig a Suzuki végzett az első helyen. A részletekről ITT olvashat.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Német autóipari sokk: három óriás profitja eltűnt, Magyarország is veszélyben
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje