Hein Schumacher, az Unilever vállalat vezérigazgatója a holland Het Financieele Dagblad („FD”) pénzügyi lapnak adott interjújában azt mondta, együttesen több mint egy milliárd eurós forgalmat lebonyolító márkát szeretne eladni a konszern. Ugyanakkor azt nem részletezte, hogy mely márkákról van szó.
A vezérigazgató hozzátette, hogy a cég az élelmiszermárkáinak portfólióját szeretné leépíteni, a jövőben pedig főként a szósz-, fűszer-, továbbá az éttermek és professzionális konyhák számára készült termékekre kíván fókuszálni.
Leszögezte, nem kényszerintézkedést hajtanak végre, szerinte mindig lesznek olyan márkák, amelyek nem illeszkednek tökéletesen az Unilever stratégiájához, de továbbra is annak részei maradnak.
Hein Schumacher 2023 nyarán került az Unilever élére, és átszervezéssel akarja a vállalat további növekedését elősegíteni. Ennek értelmében bejelentette, hogy a jövőben harminc kulcsfontosságú márkára kíván a cég összepontosítani, amelyek az eladások 70 százalékát adják. Elődje alatt a vállalat portfóliója mintegy 400 márkából állt.
Az Unilever leépíti az európai alkalmazottak egyharmadát
Az Unilever azt tervezi, hogy 2025 végéig leépíti európai állásainak egyharmadát – közölte a mindennapi fogyasztási cikkekre szakosodott óriáscég.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Itt a fordulat a háborúban? Ötéves tűzszünetről érkezett konkrét ajánlat

Lehengerlően olcsó elektromos autóval hozakodnak elő, de magunknak kell összerakni

Durván bezuhant Trump népszerűsége

Szelfizett a kormányfő a pápa temetéséről, népharag zúdult rá

Borzalmas baleset az M1-esnél: mentőhelikopter kellett a helyszínre

Panellakások: Nem is gondolnánk, micsoda rejtett értékekkel bírnak

Ezekre a hibrid autókra esküsznek a magyarok

Befektetne a Toyota: 42 milliárd dolláros kivásárlást fontolgat

A cápák nem vérszomjas gyilkosok – az új kutatás felforgatja, amit eddig hittünk
