A Ryanair öt napon belül visszafizeti a törölt járatokra szóló jegyek árát. A cég maga jelentette ezt be, miután sok kritika érte a járványvédelmi lezárások során történt járattörlések miatt benyújtott kártérítési követelések kezelésével kapcsolatban.
A legnagyobb európai diszkont légitársaság új online felületet hozott létre a visszatérítési igények kezelésére. A törölt járatokra szóló jegyek árait eszerint 24 órán belül egy digitális "pénztárcában" könyvelik el az ügyfél nevére, amit azonnal fel tud használni új foglalásokra, vagy kérheti a visszatérítést, amit öt napon belül teljesít is a társaság.
Kapcsolódó
A brit versenyfelügyelet az ügyfelek panaszai alapján júniusban eljárást indított a Ryanair ellen annak kikényszerítésére, hogy a törölt járatokra befizetett jegyek árát vissza is lehessen kérni, ne csak újabb foglalásokra felhasználni. Októberben azonban megszüntette az eljárást, miután a Ryanair közölte, hogy minden egyes ilyen kérelmet felülvizsgált, és ahol jogosnak találta a követelést, ott vissza is fizette.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Elfogták a dél-alföldi orvos-patikus gyógyszermaffiát

Levelet írt Varga Mihály Orbán Viktornak, már nem lehet sok hátra az MNB-alapítványoknak

Bod Péter Ákos: A régi árak nem térnek vissza, az állam túlságosan beavatkozott

Ide menekülnek a BMW mérnökei, elképesztő dologra készül a Xiaomi

Határozott ítéletet mondtak a magyarok az EU-ról

Aki túlárazza a lakását, saját maga alatt vágja fejszével a fát

Rábólintott Putyin: jöhet a tengeri tűzszünet, de engedni kell a szankciókból

Vége lehet a nagy Trump-zuhanásnak, egyelőre
