Internet penetration varied significantly, depending on company size, the report concluded. Practically all large companies (those with more than 250 employees) and SMEs (more than 50 employees) had internet access during the research period. This compared to only 70% of micro-enterprises, businesses defined as those with 5–9 employees.
By sector, internet penetration was highest in the financial sector (90%), but significantly lower in tourism (55%) and agriculture and fisheries (67%).
Broadband internet penetration, meanwhile, saw increases in every company category and economic sector. The rise was most pronounced at large companies, where the ratio of broadband access rose from 59% to 93% in one year ending September.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Gigantikus csalás: már megint ellopták a fél világot
Zelenszkij: akár világháború is lehet

Ez egyre félelmetesebb: majdnem átjutott az AI egy állásinterjún

Kitálalt a mérnök: ennyi ideig maradnak állva a panelházak

Beüt az energiakrach az EU-ban? Visszatérhet az orosz gáz korszaka

Eldőlt: csak férfiak vagy nők lehetünk, miután tizenötödjére is módosult az alaptörvény
Beütött a krach, leáll a General Motors egyik gyára

Nem cáfolták a titkosszolgálatot: Putyinék érzékelőkkel kémlelhetik a brit tengeralattjárókat

Önbizalom és víziók nékül garantált a totális bukás – ezt vésse minden kkv a fejébe!
