Levele elküldésével elfogadja adatvédelmi tájékoztatónkat.
A kínai elektromos autókat immár magas vámokkal tervezi sújtani az USA, és vélhetően Európa is kénytelen lesz berendezkedni a piacvédelemre. Az autógyártók egy része közelebb jön, de aki maradna a térségben, találhat egy optimális országot.
Szerző(k): Fellegi TamásAz elmúlt hónapokban nehéz időket élt át a forint, és ismét felvetődött az aggodalom, hogy kiújul a gyengülő trend. Most úgy tűnik, hogy fordulat következett be: az árfolyam stabilan távolodik az eurónkénti 400-as szintről. Hat év után itt az ideje, hogy végre újra stabil legyen a forint.
Szerző(k): Fellegi TamásAz idei év szakadatlan emelkedése után végre nagyot csökkent a 10 éves magyar állampapírhozam, miközben Európa-szerte hasonló folyamat zajlik. A piac kezdi elhinni, hogy a nagy jegybankoknál sem kell örökké várni a kamatvágásra.
Szerző(k): Fellegi TamásSzerdán este kamatdöntő ülést tart az amerikai jegybank szerepét betöltő Fed, ahol ugyan kamatmódosítás szinte biztosan nem lesz, azonban képet kaphatunk arról, mikor és milyen ütemben jön a csökkentés.
Szerző(k): Fellegi TamásKína is beindít egy rendkívül hosszú, a földön két pont közt megtehető legnagyobb távolság közel háromnegyedét megtevő légijáratot, mégpedig Sencsenből Mexikóvárosba.
Szerző(k): Fellegi TamásUkrajna orosz lerohanása óta szinte bármennyi cseppfolyósított gázt el lehet adni a világban, így Katar felkészül rá, hogy el is szállíthassa, ami csak kifér a csövön.
Szerző(k): Fellegi TamásNem volt hiány hazai makrogazdasági adatokban a múlt héten: megismerhettük az államháztartás első negyedéves helyzetét, a februári keresetek alakulását, a márciusi foglalkoztatottsági adatokat. Emellett kamatot csökkentet az MNB, ahogy fontos negyedéves amerikai adatok is napvilágot láttak.
Szerző(k): Fellegi Tamás, Vermes ÁdámElképesztő pénzgyárrá alakult a kezdetben csak a Google keresőmotorról ismert, ma már a legnagyobbak közé került technológiai cég, az Alphabet.
Szerző(k): Fellegi TamásTavaly lefékeződött az elektromos autók térnyerése, de nem mindenhol. Kínában az elektromos autók 60 százaléka már olcsóbb, mint a belsőégésűek. Idő kérdés, hogy Európában is így legyen.
Szerző(k): Fellegi Tamás