A koronavírus-járvány kevés nyertese közé tartozik a Zoom videokonferenciás szolgáltató, amelynek a legtöbben a létezéséről sem tudtak 2020-ig. A cég viszont nem ragadna le a pünkösdi online meetinges királyságnál, ezért új területek felé is nyitnak.
A portál cikke szerint első lépésként saját levelezőt és naptárat indítana a cég, mivel ezek jól kapcsolódhatnak a konferenciahívásokhoz. Állítólag a tervek szerint integrálná is egyiket a másikba a Zoom. A cél a következő-generációs e-mail-élmény megalkotása.
Az emailes piacot itthon a Google a Gmaillel és a Microsoft az Outlookkal dominálja, máshol is leginkább a Yahoo tudott versenyben maradni. Kérdés, hogy milyen siker vár most így a cégre, de a Zoom levelezője már 2021-ben elindulhat, ha a vezetés később is népszerű és jövedelmező ötletnek látja.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nagy a baj: rendkívüli kormányülést hívtak össze a megállíthatatlanul terjedő vírus miatt

Kritikus lehet az idei nyár Európában, be kell húzni a féket

A fasorba sincsenek az állampapírok: örülhet, aki egy másik hazai pályán fektetett be

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Megvan a bűnös, ez okozta a pénteki borzalmas földindulást

Hatalmas Trump-fordulatot remélnek a héten

Változnak az idők: már egy mérnöknek sem elég angolul sört kérni

Egy új NAV-os húzás kesztyűs kézzel bánik a jogkövető adózókkal, de sokba fájhat a mulasztás

Meglépte Musk: eladta az X-et, nem meglepő a vevő
