A J. D. Power legfrissebb tanulmányának eredményei arra mutatnak rá, hogy miközben számos funkciót nagyra becsülnek a felhasználók, addig ugyanennyi technológiát feleslegesnek vagy épp tökéletlennek találnak.

Az eredmények alapján az olyan mesterséges intelligencia alapú technológiák, mint például az intelligens klímavezérlés, gyorsan népszerűvé váltak a felhasználók körében. Ezzel szemben az arcfelismerés, az ujjlenyomat-leolvasás vagy a belső gesztusvezérlés egyáltalán nem aratnak osztatlan sikert, ráadásul a válaszadók 21 százaléka szerint ez a technológia egyáltalán nem is működik.

Az eredmények alapján a J. D. Power egy megtérülési (ROI) elemzést dolgozott ki arra vonatkozóan, hogy elősegítse a probléma megoldását. A technológiákat három kategóriába sorolta: kötelező, hasznos, és szükségtelen. Ez lehetővé teheti az autógyártók számára, hogy jobban összehangolják tartalmi stratégiájukat az ügyfelek elvárásaival.

A tanulmány arra is rámutat egyebek mellett, hogy a sofőrök még mindig jobban szeretik a kézzel fogható technológiákat, és javarészt feleslegesnek tartják az utasképernyőket.

A korábbi eredmények alapján a Tesla-tulajdonosok voltak a leglelkesebbek egy-egy innováció iránt, figyelmen kívül hagyva a minőségi problémákat. Az idei kimutatások alapján azonban ez a tendencia kezd alábbhagyni, mivel csökkent az elégedettség egyes technológiákkal kapcsolatban. 

Olyan hír jött az elektromosautó-piacról, amire kevesen számítottak

A Tesla továbbra is vezető szerepet tölt be Európában az eladott elektromos járművek számát tekintve, de egyre csökken az előnye.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.