A június végével záródott három hónapban az adózott eredmény 98 százalékkal, 5,18 milliárd dollárra, részvényenként 1,8 dollárra ugrott az egy évvel korábbi 2,62 milliárd dollárról, részvényarányosan 0,91 dollárról.
A bevétel 11 százalékkal, 18,69 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők kisebb, 1,39 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 17,34 milliárd dollár bevételre számítottak.
A közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma június végén 2,7 milliárd volt, az egy évvel korábbihoz képest 12 százalékkal több.
A negyedévben napi átlagban használók száma ugyancsak 12 százalékkal, 1,79 milliárdra emelkedett.
A Facebook reklámbevétele a negyedévben 10 százalékkal, 18,321 milliárd dollárra nőtt, a kiadása eközben 4 százalékkal, 12,724 milliárd dollárra emelkedett.