A WhatsAppra és az Instagramra februárban már megérkezett a „közvetítés csatornák” (Broadcast channels) néven emlegetett funkció, amely új módot kínál a márkáknak a felhasználók elérésére. A legnagyobb közösségi platform sem maradhatott ki, ugyanis a Facebook-oldalak a messengeres üzenetek között érhetik el követőiket – írta meg a HVG.
A csatornákon szöveg, kép, hang is küldhető, illetve szavazás is megosztható. Ezekre az üzenetekre a követők reagálhatnak, de ők maguk nem küldhetnek üzeneteket.
Az új funkció a következő hetekben válik elérhetővé mindenki számára. A csatorna létrehozása után az oldal összes követője kap egy értesítést, és dönthet, hogy szeretne-e csatlakozni a csatornához.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Folyamatosan csökken a Prémium Állampapírban tartott pénz, új kedvence van a befektetőknek

Konzultáció indul: tiltott lehet az ingatlan adásvétel egyes helyeken, hogy fenntartsák az egyensúlyt

Megizzasztja Magyarországot az Európai Bizottság, svéd-szintet vár el

A budapesti ínségszikla kismiska: Szentendrén ínségmederben csordogál a Duna

Reagáltak Nagy Mártonék, ebből kemény per lesz csok-ügyben

Ráment az ÁKK az állampapírokra, fel is állították az erősorrendet

Sürgős a védelem: ez még visszaüthet, ha von der Leyen megkerüli a parlamentet

A nyugdíjasok vagyonára pályáznak: lakhatási válság sújtja Közép-Európát is

Döntött a Kreml: nem kérnek a tűzszünetből
