A Huawei rengeteg fontos beszállítóját vesztette el a Kína és az USA között elmérgesedő kereskedelmi háború következtében és noha fejlődésük egyelőre töretlennek tűnik, raktáron lévő alkatrészeik valószínűleg egyre csappannak - olvasható a portálon.
A Reuters információ szerint a gyártó 2,2 és 3,7 milliárd dollár közötti összegért adhatja tovább az almárkát, mely meglehetősen népszerű lett Kínában, lévén megfizethető telefonokkal árasztotta el a piacot.
Ming-Chi Kuo piaci elemző szerint ezzel a Huawei egyáltalán nem járna rosszul az üzlettel, hiszen egyel kevesebb csatát kéne vívnia, cserébe fókuszálhatna a cég sajátmárkás csúcstelefonjaira, illetve a menekülő útként egyre komolyabban kezelt laptopos üzletágra.
A Huawei 2011-ben állt elő a Honor branddel, mellyel a konkurens Xiaomi növekvő térnyerését szerették volna visszaszorítani a költséghatékony telefonok terén. Az évek során nem csak Kínában, de az egész világon elterjedt a márka.