A közlemény szerint az első, NNG navigációval felszerelt Ford Explorer, Expedition és Mustang modelleket még az ősz folyamán bemutatják a közel-keleti régióban.
Az NNG az egyes piacok számára egyedi, lokális igényeknek megfelelő funkciókat is kifejlesztett, ilyen például a Mekka-kereső az arab régióban, vagy a teljes off-road támogatás Afrikában, a szoftver kezeli a helyi nyelveket, nyelvjárásokat.
"Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy múltra visszatekintő, globális piacon tevékenykedő márkát tudhatunk a partnereink között. A projekt során szoros együttműködésben dolgoztunk a Ford mérnökeivel" - idézi a közlemény Giles Shrimptont, az NNG vezérigazgatóját.
A Budapesten alapított NNG Kft. a globális járműipar számára fejleszt élvonalbeli navigációs megoldásokat, alapja a vállalat NavFusion Platformja: a műszerfalba épített navigációt és a felhőalapú szolgáltatásokat kombinálja okostelefonos támogatással. Az NNG célja olyan márkafüggetlen és személyre szabható megoldások fejlesztése, amelyek biztonságosabbá teszik a közlekedést, és javítják a vezetési élményt.
A cég iGO navigációs rendszerét terveik szerint az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművében használják majd. A jelenlétét a világ minden táján folyamatosan őrző és erősítő NNG összesen 12 irodát és 4 képviseletet működtet Ausztráliában, Brazíliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Államokban, Hongkongban, Indiában, Izraelben, Japánban, Kínában, Magyarországon, Németországban és Svájcban - áll a közleményben.
A budapesti székhelyű cég jelenleg mintegy 1000 munkavállalót foglalkoztat, Szegeden fejlesztőközpontot működtet.
A nyilvános adatbázis szerint a társaság konszolidált árbevétele 26,8 milliárd forintra nőtt 2015-ben az előző évi 23,7 milliárdról, adózott nyeresége pedig 6,47 milliárd forintról 7,51 milliárd forintra emelkedett.