A Netflix a francia Carrefour kiskereskedővel egy közös tervet tesztel egy kísérleti projektben annak érdekében, hogy minél több ügyfelet szerezzenek a legolcsóbb előfizetésükhöz.
A Bloomberg emlékeztet, hogy az Amazon már használ egy hasonló modellt a Prime Video előfizetők növelése érdekében.
A bordeaux-i és roueni vásárlóknak havi 5,99 euróért (nagyjából 2200 forintért) kínálják a standard, hirdetésekkel megtámogatott Netflix-előfizetést egy olyan csomagban, amely 10 százalékos kedvezményt is tartalmaz a Carrefour márkájú szupermarket termékekre, valamint ingyenes kiszállítást 60 euró feletti rendelés esetén.
Amennyiben elég felhasználó iratkozik fel a próbaverzióra, akkor egész Franciaországra kiterjeszthetik az ajánlatot.
„Ennek a partnerségnek köszönhetően reméljük, hogy sorozatainkat, filmjeinket és játékainkat még elérhetőbbé tesszük egy új közönség számára” – mondta Laurent Uguen, a Netflix értékesítési igazgatója.
A Netflix már régóta keresi a módját annak, hogy előmozdítsa 2022-ben indult alacsonyabb árú csomagját, amelyet tavaly novemberre világszerte 15 millió ügyfelet ért el.