Az Atto 2 a BYD márka eddigi legkönnyebben elérhető SUV-ja, és európai bevezetésére két hónnap azutén kerül sor, hogy Európai Unió jóváhagyta a kínai gyártású elektromos járművekre - köztük a BYD járműveire - kivetett, akár 45,3 százalékkal megemelt importvámokat.

A BYD Atto 2 Európában olyan modellekkel fog versenyezni, mint például: 

  • a Peugeot e-2008;
  • a Citroen e-C3 Aircross;
  • az Opel Mokka Electric;
  • a Fiat 600e;
  • a Kia Niro;
  • az új Renault 4;
  • és a Ford Puma elektromos modellje.
Izgatottan várjuk, hogy 2025-öt egy újabb fontos modellel kezdjük el, megvalósítva európai terveinket 

– nyilatkozta Stella Li, a BYD ügyvezető alelnöke egy nyilatkozatban.

A BYD jó úton halad afelé, hogy túlteljesítse a világszinten négymillió járműre vonatkozó éves értékesítési célját, amivel 2024-re megelőzné a japán Hondát és az amerikai Fordot – írja az Automotive News Europe.

Megkezdte az ország totális behálózását a BYD, elhagyták Szeged határait

Három új márkakereskedéssel bővíti a hazai hálózatát a kínai autógyártó, Szeged mellett Győrben és Pécsett is megnyitják a márkakereskedésüket.

A részletekről ITT írtunk bővebben.