Az MBH ügyfelei hétvégén már megtapasztalhatták, hogy nem sikerültek a netbanki és mobilbanki átutalások.

Szombat éjfél után az előzetes tájékoztatás szerint hajnali háromig az MBH Netbank és az MBH Bank App felületén indított azonnali átutalások, egyéb tranzakciók küldését, illetve fogadását visszautasították. 

Azt ajánlják a további leállásokra is, hogy ügyfeleik kérdés esetén hívják a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentes ügyfélszolgálatukat a 06 80 350 350-es telefonszámon - hívta fel a figyelmet az enpenzem.hu. 

  • Kedden (május 7-én) 22:00 és 23:00 óra között az MBH Open API (korábban MKB) szolgáltatásai és az online kártyás vásárlások erős ügyfélhitelesítése korlátozottan lesznek elérhetőek, a működésben fennakadások fordulhatnak elő.
  • Ezt követően csütörtökön (május 9.) 22:00 és 22:30 között az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék), MBH Direct Bank (korábban Takarék e-Bank) szolgáltatásai egyáltalán nem lesznek elérhetőek.
  • Jövő vasárnap és hétfőn (május 12. és 13.) hajnali 3 és 4 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek nem lesznek használhatóak. 
  • Az ezt követő vasárnap, tehát május 19-én, ugyanez megismétlődik. Akkor azonban a hitelintézet tájékoztatása szerint a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek Mastercard bankkártyával nem lesznek használhatóak.

Aki pont ezekben az időpontokban venne fel pénzt, annak nem adnak kedvezményt. A más ATM-hez fordulók számára „az adott pénzintézet díjszabása az irányadó”.