A BYD, Kína legnagyobb elektromos autógyártója, a legújabb stratégiájával még elérhetőbbé teszi a fejlett vezetéstámogató rendszert. A hétfői bejelentés szerint
a „God's Eye” (Isten Szeme) nevű rendszer mostantól nemcsak a 100 000 jüan (13 280 euró) feletti árú modellekben, hanem három olcsóbb modellbe is elérhető.
Kapcsolódó
Az n-tv.de német hírportál beszámolója szerint
a legolcsóbb modell, a Seagull, amely mindössze 9300 euróba (mai áron hozzávetőleg 3,6 forint ) kerül, szintén megkapja ezt a fejlett funkciót.
A Portfolio azt írja, hogy Wang Chuanfu, a BYD alapítója és vezérigazgatója egy élő közvetítés során jelentette be, hogy
az új rendszert már összesen 21 modellben értékesítik, amelyek a piacon a vezetéstámogatás magas szintjét kínálják az autópályákon, természetesen a vezető felügyeletével
Ez jelentős előrelépés a BYD részéről, hiszen korábban csak a 30 000 dolláros árú modellekben kínálta ezeket a funkciókat, amelyek lehetővé teszik, hogy az autók az autópálya-forgalomban autonóm módon, emberi felügyelet mellett navigáljanak. Összehasonlításképpen, a Tesla Kínában a 32 000 dolláros autóiban kínálja ezeket a szolgáltatásokat.
A BYD egy teljesen új piacot nyitott meg az elektromos autók piacán, ahol az alacsony árú modellek is rendelkezhetnek a legmodernebb vezetéstámogató technológiákkal.
A lépés új nyomást gyakorol a rivális autógyártókra, különösen a Teslára, amely szintén kínál vezetéstámogatási rendszereket, de azok ára jóval magasabb. Yale Zhang, az Automotive Foresight ügyvezető igazgatója úgy véli, hogy a BYD ezzel egy új, megfizethető árú alternatívát kínál, amely komoly versenyelőnyt adhat a piacon.
A cég célja, hogy ezen lépések révén a következő években még nagyobb részesedést szerezzen a globális elektromos autópiacon.
Elemzők arra számítanak, hogy a BYD új döntése egy új árháborút indíthat el, amely még inkább elérhetővé teszi az elektromos járműveket a vásárlók számára, miközben felgyorsítja a piacon a technológiai innovációt.
A BYD már az elmúlt években is hozzájárult a kínai autópiacon zajló árversenyhez, és most, hogy a vezetéstámogatás is elérhetővé válik az olcsóbb modellekben, úgy tűnik, hogy az autóipar új szintre léphet.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét