Talán nem is gondolnád, hogy milyen nagy szerepe van annak, hogy egy termék milyen módon van becsomagolva, pedig ez gyakran döntő tényező lehet az eladásban.
Számos pontot figyelembe kell venni a csomagolás tervezésekor, a design és praktikum mellett a hatósági előírásoknak is meg kell felelnie.
A csomagolás tehát nem csak a termék védelmére és vonzóvá tételére korlátozódik, hanem hatással lehet a vásárlói élményre, az eladásokra és a környezetvédelemre is.
Reméljük, hogy új epizódunk segít jobban megérteni a termékcsomagolás fontosságát és szerepét az értékesítésben.
Vendégeink: Tulcsik Zsófia (Spice Communications kreatív ügynökség, ügyfélkapcsolati igazgató), Sarkadi Katalin (Funky Forest Kft., marketingvezető), Németh Károly (SPAR Magyarország Kft., marketingvezető)
Műsorvezető: Mantz László
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nem egyértelmű, hogy a tulajdonosnak joga van eladni a saját lakását

Kelet-európai bíborost bízott meg utolsó kívánságának teljesítésével Ferenc pápa

Anyák szja-mentessége: a kormány adott ajándékot meg nem is

Ezeknek a szakmáknak harangoztak: mi már tudjuk, kikre lesz szükség
Máris megvan, ki lesz az ideiglenes pápa az egyházfő nélküli időszakban

Radikális reform jön a közétkeztetésben: kitiltják az iskolákból ezeket az élelmiszereket
Így gyászol a Vatikán – képgaléria

Bárhol lecsaphat a zivatar, csak négy vármegye úszhatja meg

Sokkoló adatok: ennyivel zuhant Ukrajna lakossága a háború óta
