A vállalat célja, hogy modernizálni tudják marketingstratégiájukat, ezzel is biztosítva versenyelőnyüket – írja a CNBC.
A cég által kiadott közleményben többek között az is szerepel, hogy a McDonald’s több százmillió dollárt tervez befektetni az elkövetkező néhány évben. Ezáltal fejlesztenék hűségprogramjukat, bővítenék rendelési csatornáikat, beleértve a webes rendelések leadását, az alkalmazás letöltését mellőzve is.
A hűségprogram tagjai világszerte több mint 6 milliárd dollárral „járultak hozzá” a vállat első negyedévéhez. A McDonald’s jelenleg 34 millió aktív digitális ügyfelet tudhat magáénak szerte az Egyesült Államokban.
Összehasonlításképpen, a Chipotle Mexican Grill 40 millió, míg a Starbucksnak 32,8 millió hűségprogramos vásárlót tudhat magáénak az USA-ban.
A McDonald’s tervei között szerepel, hogy 2027-re a hűségprogramban résztvevők száma eléri a 100 milliót.
Az új megközelítés értelmében a vállalat valószínűleg visszavesz az olyan hagyományos marketingeszközökből, mint a tévéreklámok. Ehelyett inkább a kézzelfoghatóan magasabb eredményező területekre összpontosít.
A McDonald's előrejelzése szerint 2025-től kezdve minden egyes amerikai étterem pénzforgalma nagyjából 2600 dollárral fog növekedni. A plusz bevétel abból származik, hogy a digitális beruházási költségek a franchise-üzemeltető eredménykimutatásából átkerülnek a marketing-büdzsébe.
Az Egyesült Királyságban, Kanadában, Ausztráliában és Németországban működő franchise-tulajdonosok szintén befizetnek a globális digitális marketingalapba.