Csütörtök délután fennakadások voltak a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók, valamint a bank által üzemeltetett ATM-ek, POS és SOFTPOS terminálok szolgáltatásai esetében – azaz lényegében 

az ügyfelek semmilyen tranzakciót nem tudtak végrehajtani a bankkártyáikkal, legyen az kártyás vásárlás vagy készpénzfelvétel.

Majd miután kezdett helyreállni a rendszer, a bank elkezdte a sikertelen tranzakciókkal megterhelni az ügyfelek számláit. Tehát aki például a délutáni órákban sikertelenül próbált fizetni egy boltban vagy egy benzinkúton, azt az összeget a bank levonta a számláról – igaz, csak átmenetileg.

Mert a CIB ügyfélszolgálata már csütörtök éjszaka arról tájékoztatta az érdeklődő ügyfeleit, hogy a problémát elhárították, az okozott kellemetlenségért pedig elnézést kértek. 

A sikertelen tranzakciók törlése pedig automatikusan meg fog történni, így az átmenetileg lekötött pénzek újra elérhetőek lesznek.

Az Economx szerkesztőségében is ezt tapasztaltuk: kollégánknak egy tegnap délutáni sikertelen vásárlását vonta le többször is a bank, de a tranzakciókat még az éjszaka „törölte” a bank.

 

 

 

Erősödő forintra számít a remek 2023-as évet zárt CIB Bank

Erős évet zárt a CIB csoport 63,9 milliárd forintos nyereséggel, ami 77 százalékos növekedést jelent 2022-höz viszonyítva.