Az új Ptk. hatálybalépését követően az új és a korábbi e-cégnyomtatványokkal kapcsolatban is számos bizonytalanság merült fel, mostanra azonban tisztázódott, hogy a szabályozás szerint egy két hetes átmeneti időszak után válik csak kötelezővé az új e-cégnyomtatványok használata - közölte a Céginfo.hu-t a Napi.hu-val közösen üzemeltető Wolters Kluwer Kft..
A március 10-ével, hétfővel kezdődött héten megjelent Magyar Közlönyök feldolgozása alapján több mint 700 jogszabály változott az új Ptk. hatályba lépése kapcsán. Az e-cégnyomtatványok változásával kapcsolatos szabályozás március 13-án jelent meg a Magyar Közlöny hasábjain, mindezek alapján pedig március 15-ében jelölte meg az új e-cégnyomtatványok használatának kezdési idejét a szabályozás. Ez az információ azonban nem egyezik meg a Céginformációs Szolgálat oldalán közétett adatokkal, a szervezet közleményében megállapítható, hogy van egy kéthetes átmeneti periódus, ameddig a cégbíróságok még befogadják a régi nyomtatványokat. 2014. április 1-jétől azonban kizárólag az új nyomtatványok szerinti bejegyzési- és változásbejegyzési kérelmek nyújthatók be.