"Hiba a bevitt adatokban! Pillanatnyilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük próbálja meg később!" - ezt a hibaüzenetet írta ki az OTP netbankja miután lapunk munkatársai megpróbáltak bejelentkezni. A felület megnyitásakor viszont az oldalon nem jelzik, hogy akadozás lenne a rendszerben. Az akadozást több olvasónk is jelezte.
Megkérdeztük a bankot a fennakadásról, a kommunikációs osztály közölte: "Az internetbank működése során jelenleg lassulás tapasztalható. Szakembereink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások." Miközben az OTP netbankja akadozik, a mobilbankos alkalmazás működik, legalábbis a Bukszának azon keresztül sikerült több átutalást is végrehajtania péntek délelőtt.
Az OTPdirekt internetbank, a SmartBank, illetve a webshopjának működésével csütörtökön is problémák voltak. A bank akkor jelezte, hogy szakemberek "nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások", egyben elnézést kérnek az érintettektől. Az OTP tájékoztatása szerint nem leállásról, csak lassulásról volt szó.