Idén januárban jelentették be, hogy a KMV és Balogh Levente felvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, illetve a KMV megveszi az amerikai cég termékeinek forgalmazási és franchise jogait Csehországban és Szlovákiában. Mostanra a tranzakció mindhárom országban megkapta a helyi versenyhivatali engedélyeket.
Az akvizíciót követően a KMV Csoportnak 11 gyára és 2500 alkalmazottja lesz, a cégcsoport éves forgalma pedig 545 millió dollárra emelkedik. A termékportfolió Magyarországon többek között a Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Toma dzsúsz és üditő, Toma Forrásvíz, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új tulajdonos kezében lesz.
A PepsiCo-tranzakció lebonyolítását a Raiffeisen kizárólagos pénzügyi tanácsadóként segítette, a Deloitte átvilágítási feladatokat látott el, míg a szükséges pénzügyi forrásokat a ÈSOB, a Èeská Spoøitelna Bank és az EBRD biztosították, a jogi tanácsadó pedig a Lakatos, Köves and Partners volt.