A cég tovább erősítette vezető pozícióját a magyar ásványpiacon. Tavalyi értékesítésük rekordot döntött, a társaság 6 százalékkal növelte eladásait Magyarországon és a környező országokban.
A növekedést segítette a hosszúra nyúlt nyári szezon is, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon.
A cég tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén, az új palackozó-gépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.
A tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásukkal biztosítják a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, amely lehetővé teszi, hogy partnereik számára teljes italportfóliót kínáljanak - közölte Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nagy a baj: rendkívüli kormányülést hívtak össze a megállíthatatlanul terjedő vírus miatt

Kritikus lehet az idei nyár Európában, be kell húzni a féket

A fasorba sincsenek az állampapírok: örülhet, aki egy másik hazai pályán fektetett be

Újabb erős földrengés: Tonga térségében szökőárriadót rendeltek el

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Változnak az idők: már egy mérnöknek sem elég angolul sört kérni

Hatalmas Trump-fordulatot remélnek a héten

Megvan a bűnös, ez okozta a pénteki borzalmas földindulást

Egy új NAV-os húzás kesztyűs kézzel bánik a jogkövető adózókkal, de sokba fájhat a mulasztás
