Az a helyzet állt elő, hogy a TV2 délutáni szappanoperái, Az én lányom, és az utána következő A bosszú csapdájában című török sorozatok álomszerű közönségarányt hoznak a csatornának, és – valószínűsíthetően ez – húzza magával a sorozatepizódok után következő hírműsor, a Tények nézettségét is - kezdi elemzését a Port.hu, amely szerint szerint itt sokkal jobban teljesít a csatorna, mint a rivális RTL Klub.
A Tényeknek egyébként épp ezek a sorozatok ágyázhatnak meg, mivel A bosszú csapdájában: 17,6 százalékos eléréssel bír a 4+ lakosság körében, és a Tények is ebben a korcsoportban tartja magát jól az RTL Klub Híradójával szemben, sőt, itt teljesen kiegyenlített a verseny, fej-fej mellett van a két hírműsor közönségaránya. A 18 és 49 év közöttiek körében viszont a TV2 délutáni műsorsávja nem olyan népszerű, így ennél a célcsoportnál a TV2 egy kis lemaradásban van az RTL Klub Híradójával szemben.
Közben viszont az RTL Klub sajátgyártású sorozatai jó eredményeket hoznak, amit jól mutat, hogy A mi kis falunk szombati epizódjai minden héten a legnépszerűbb adások, mióta elindult az új évad. A múlt szombaton ráadásul 1 040 251 néző követte figyelemmel a sorozatot 23,9 százalékos közönségarány mellett. De jól megy a Keresztanyu is. A legnézettebb műsorok közé a tizedik helyre befért az M4 csatorna Forma 1 közvetítése is, és ismét visszatérve az RTL Klubra, a Cápák között című „vállalkozási showműsor” egyre jobb eredményeket produkál: pénteken lenyomta már a TV2-es Exatlont is. A nézettségi listán tizenkettedik helyen végzett 206 889 nézővel és 15 százalékos közönségaránnyal.
A kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben mért közönségarányok a következők: RTL Klub: 14,3 százalék, TV2: 11,3 százalék. Az előző héthez képest mindkét csatorna növelni tudta közönségarányát (TV2:10,4%; RTL Klub: 14,1%).
Visszavágott az Indamedia
Az internetes médiacsoportok versenyét ezúttal is a KESMA-hoz tartozó médiumokat tömörítő Saleswork nyerte, amely ezúttal 4,2 millió embert ért el a múlt héten. Eközben a Napi.hu-t is kiadó Indamedia a kettő héttel ezelőtti megingás után stabilan tartja a második helyét: 3,86 milliós egyedi felhasználós eredményével. A harmadik helyezett Central Médiacsoporttal együtt mindketten növelni tudták elérésüket.