A magyar háztartások napi fogyasztási cikkekre fordított költése 2017 első félévében stagnált az azt megelőző év azonos időszakához képest. Bár a vásárlási gyakoriság visszaesett, ezt ellensúlyozta a közel azonos arányban növekvő átlagos kosárméret.
Ha azonban 2017 egészét nézzük, akkor már bővülés várható. Ezt leginkább az online vásárlás, illetve a diszkontok növekvő népszerűsége hajtja. 2016-ról 2021-re az online vásárlás 18,2, a diszkontok 5,1 százalékkal nőhetnek átlagosan évente. (Így drágul a sertéshús.)
A diszkontok nálunk is hasítanak, a kereskedelmi csatornák közül övék a legnagyobb vásárlói hatókör és az átlagos kosárméretet tekintve is csak a hipermarket áll előrébb.
Az árukészletében nagy arányban kereskedelmi márkákat tartó diszkont csatorna nem csupán a leglátogatottabb volt 2017 első felében, de több láncot is nagy arányban látogatnak magas jövedelmű háztartások.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

OTP-sek, figyelem: rövidesen megszűnik a mobilos belépés a netbankba

Pintér Sándor szerint el lehet innen menni

„Így szórjuk a milliókat!”: Matolcsy Ádám felesége onnan posztolgat, ahol nincs kiadatási egyezmény

Ezt benézhették Trumpék? A Gazprom ukrajnai gázvezetékét követelik maguknak

Kiderült, mennyi idős kap olyan kevés nyugdíjat, amiből egy hétig is nehéz megélni

Ha ez megtörténik, kivonulhat a Revolut Magyarországról

Nem elég baj a száj- és körömfájás, újabb súlyos járvány fenyeget

Elszabadult a forint: reggel óta a lélektani határon billeg
Szíriába menne nyaralni? Izrael megszervezi
